سیمین بانو

حدود ی ماه ی مایع ظرفشویی جدید گرفتیم خیلیم معروف اسمشو نمیبرم چون غیبت میشه پشت سرش خلاصه کنم این مایع با توجه به تبلیغات فراوانش خیلیم دربه داغونه :| الان پوست دستمو که میبینم روش پر شده از سیفیدی های ریش ریش یا همون پوست پوست شدن خودمون امروز به مادر گفتم گفت با دستکش بشور ! دستکش ؟ وقتی با دستکش ظرف میشورم احساس میکنم ظرفا تمیز نمیشن :| اخه ی حاله ای بین دست من و بدنه ظرفا هست که نمیذاره لمس کنم چربی ها و کثیفی هارو :| فقطم میشه سرما یا گرمای آب رو حس کرد همین !! وای به روزی که داخل دستکشی که مشغول ظرف شستنه آب بره . دوراه میمونه : اول مجبوری با همون دستکشی که توش آب رفته به شستن ادامه بدی که در این صورت آخرش دستت جوز میزنه :| دو دستکشی که آب داخلش رفته دربیاری و به شستن ادامه بدی ینی ی دست دستکش ی دس بدون کش عاقبتش ی دست خیس ی دست خشک نصیبت میشه :| خیلی پیچیدس . تمام مدت شستن بهش فک کردم .

  • سیمین فراز

نظرات  (۳)

merc ke linkam kardi:))
manam khoobam shinoo joon
mana linket konam razi hasti?:)
  • مسیحا اشراقی
  • پریییییییییلللللللل!!!
    بده ظرفا رو یکی دیگه بشوره...!
    پاسخ:
    نه اوه :/
    فک کنم این حس ِ بدِ با دستکش شستن رو همه دارن!
    :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی