سیمین بانو

خودمونی

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۳۶ ب.ظ

میخوام برید ادامه مطلب و اثرای خودمونی منو ببینید : )


مسیحا




اینایی که می بینین پاره ای از هنر سیاه قلم و خودمونی من و اولین اثر رنگیم هست .


+ اینجا نمیدونستم چی بنویسم پای اثرم .


دختر


+ این یکی رو خیلی دوست دارم ولی تو نمایشگاه سیاسی اعلام شد و در مرز دید قرار نگرفت


کلاغ و ماه


+ کلا از اون دسته شاگردایی بودم که اصلا به حرف استاد گوش نمی دادم و طرح هامو خودم انتخاب میکردم : )

+ اینم اثر رنگیم که خیلی رنگی دوست دارم و قرار است کنار سیاه قلم رنگ روغن کار کنم :)


اولین رنگی


+ و در آخر اثرای خودمونی زیادن دست ورچین کردم دیوار اتاقم پر از کاغذ خط خطی :)


غم


دختر


پسر
  • سیمین فراز

نظرات  (۹)

  • حدیث سامی
  • سلام سیمین جون...
    عالی بود...
    خیلی خیلی قشنگ مخصوصا کلاغه... من عاشق ماهم واسه همین دوستام بهم میگن ماه بانو، مهتاب ، ماهی... :)
    کلاغه داره ماهو... :( فوق العاده بود خانووم...
  • حدیث سامی
  • گاهی دوست داشتن آدم ها درد دارد
    دردش این است که کسی
    حرف دلت را نمی فهمد...!

    هوشنگ ابتهاج

  • حدیث سامی
  • سایه دست توی شیشه قابه من متوجه نشدم سوال کردم :) عزیزم...
    منم نقاشی میکنم هنو کامل نیست میذارم ببینی نظرتو بدی... :)
  • Masiha Eshraghi
  • بسیار عالی!! هنر را عشق است...
  • حدیث سامی
  • واای سیمین جون نظرمو بردارش یادم رفت ارسال خصوصیش کنم
    سلام
    سیمین بانو
    زیباست نقشی که بادل آمیخته باشد ...
    منم رنگ روغن کار میکردم
    موفق و سلامت باشید
    در عشق حقیقی، کوتاهترین فاصله بسیار طولانی است و از طولانی ترین فاصله ها می توان پل

    سلام

    موفق باشید

  • سپنتا مینو
  • سلام . اثر اولتون همونی که قبل نقاشی کلاغه است خیلی روم تاثیر گذاشت . موفق باشین و روز به روز آثارتون بهتر شه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی