سیمین بانو

تدارکات تولد عضو جدید و سمت جدید

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۲۱ ب.ظ
تو این ماه خدا قرار به خانوادمون عضو جدیدی اضافه کنه که این عضو ی دختر کوچول موچول هست به اسم آوین البته تا شناسنامه براش ثبت نشه امکان تغییر نام وجود داره ولی 90% احتمال اینکه آوین باشه هست . آوین نامیست دخترانه با ریشه کردی و فارسی به معنی عشق ، دومین روز از هشتمین ماه نود و سه بود که برای بردن سیسمونی آوین سر جمع هجوم بردیم خونشون :دی خب البته همه چی از قبل آماده بود ی دیگ پرم آش داشتیم جای هیچکدومتونم خالی نبود :دی دوتا کیک موز و گردو ام با مامان از صبح خروس خوان درست کردیم که بیشتر کارش پای مامان جان بودن چون من ناوارد بودم :دی البته ناگفته نماند که روز قبلش در حال درست کردن سبد بودم برای ریز پاشای نی نی خانم که حدود سه چهار ساعت به طول انجامید همان ی سبد با کلی وسواس و از اول چیدن ... بعد رسیدن و خوردن کیک و چای که فقط کیک نصیب ما شد اونم ی نصف کامل :دی خودم درست کردم خودمم بیشتر خوردم :دی نوبت رسید به نشان دادن آنچه در سیسمونی هست از لباسهای سرهمی یک وجبی گرفته تا برس و شونه گرون قیمت خانم نی نی :دی من خودم انتخاب کردم و اندی قیمت بالا پول ی برس و شونه برای نی نی که مو ندارد :| اکثر لباس هاش به انتخاب خاله جانش بوده ، خاله جان سمت جدید بندست که با خود از این پس یدک میکشم و این نی نی از دار دنیا ی خاله دارد و این خاله نیز از دار دنیا ی خواهر زاده دارد که مسلما از این پس سر به هوا تر از قبل و بدون توجه به ته جیبش فرط فرط خرج همان یک دانه خواهر زاده اش میکند ، که تا الان غریب بر اندی عدد که چندین صفر فراوان دارد برای او خرید کرده ، اسم نی نی را زیاد تکرار نمیکنم چون هنوز قطعی نشده ولی خب همون آوین صدایش میکنیم فعلا ...


عکس نی‌نی ملوان لالا کرده



  • سیمین فراز

نظرات  (۵)

زندگی اتفاقِ نادریست که

برای بعضی از زنده ها می افتد !

واو!!!
مبارکه!!!!! /D:\
من عاااااااشق نی نی ام... :X -.-
نی نی میخوااام.... خوش به حالت :)
گونه هایت را برای دست هایم می خواهم
پیشانی ات را برای لب هایم
خودت را برای زندگی ام
می بینی ؟
برای خودم هیچ نمی خواهم ؟!

سلام سیمین جان...
تبریک خانووم..آوین خوشگله..  من از آوین خوشم میاد .. ن لوسه ن بی معنی... :)

آمدن عضو جدید را به فال نیک بگیرید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی