سیمین بانو

دست نوشته اول

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۱ ب.ظ


http://8pic.ir/images/1cgg9pqrbh1jdsr33seb.jpg



پس از آفــــرینش آدم "خــــدا" گفت به او :
نازنینــــم اَدم
 ...

با تـــو رازی دارم !...
اندکـــی پیشتـــر آی ...
آدم آرام و نجیــب ، آمد پیش !!
... زیـــر چشمـــی به "خــــدا" می نگـــــریست !...
محو لبخند غم آلــــود خدا ! ...
دلش انگــــار گــــریست ...
نازنینــــم آدم !!
( قطــــره ای اشـــک ز چشمــــان خداونــــد چکیــــد )!!!...
 یاد من باش ...
که بس تنهـــــایــــــــم !!...
بغض آدم تــــرکیــــد، ...
گونه هـــــایش لـــــرزید !!
به "خــــــدا" گفت :
من به اندازه ی ....
من به اندازه ی گلهــــــای بهشــــت ...
نه ...
به اندازه عـــــــرش ...
نه ...
نه
من به اندازه ی تنهـــــاییت ، ای هستی من ، ...
دوستدارتـــــــ هستمـــــــ
  • سیمین فراز

نظرات  (۱)

بسیار زیبا
امیدوارم موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی